Vakantiecoach is er om het verblijf van uw gasten aangenaam te behouden en te optimaliseren met als resultaat dat uw gasten tevreden zijn, hun verblijf mogelijk verlengen, positief praten en referenties geven over uw verblijf en graag de volgende vakanties terugkomen.

Ik lever diensten die op toegankelijke en laagdrempelige manier de vakantiebeleving van uw gasten in positieve zin beïnvloeden. Voor uw organisatie is de vakantiecoach het aanspreekpunt voor klachten, teleurstelling, feedback, misverstanden en conflicten. Tegelijk worden de faciliteiten op uw verblijf en de activiteiten mogelijkheden in uw omgeving op een andere manier onder de aandacht gebracht.

Als vakantiecoach heb ik naast mijn praktijkervaring en opleidingen, de knowhow over vakantiegedrag en psychologie van de diverse doelgroepen binnen de specifieke setting van een recreatiepark, hotel of resort.

Wat levert een vakantiecoach u op:

Goed gastheerschap, meer vakantiebeleving, ontspanning, aangenaam verblijf en gasten die vaker terugkomen.

Als u wilt weten wat ik als vakantiecoach nog meer voor uw organisatie kan betekenen, neem contact op en we bespreken de mogelijkheden.

  • Diensten
  • Voordelen
  • Aanpak
  • Kosten
Tab 1
Voor uw organisatie:
  • Professionele bemiddeling bij (potentiële) conflicten tussen gasten onderling
  • Coachende ondersteuning van receptie en het recreatieteam
  • Het is mogelijk om middels een mondelinge enquete de (toekomstige) wensen en verbeterpunten te inventariseren.
  • Lost op, relativeert, organiseert, stabiliseert en werkt samen met uw recreatieteam
  • Professionele aanpak met lastige gasten en conflictueuze situaties
  • Uw verblijf en omgeving wordt in ruime mate onder de aandacht gebracht.
  • Aanspreekpunt voor klachten, teleurstelling, feedback, misverstanden en conflicten
  • Onafhankelijk en professioneel vertrouwenspersoon

Voor gasten:
  • Beantwoordt uw vragen over een prettig vakantieverblijf
  • Helpt actief met het oplossen van problemen/ dilemma’s welke u ervaart
  • Staat open voor een gesprek en feedback
  • Brengt de faciliteiten van het verblijf onder de aandacht.
  • Brengt de activiteiten in de omgeving van het verblijf onder uw aandacht
  • Onafhankelijk en professioneel vertrouwenspersoon
  • Klankbord voor stimulering van uw persoonlijke groei

vakantiecoach
Tab 2
Als coach ben ik voorbereid op allerlei soorten stress, frustraties en teleurstelling van gasten, tussen personeel, die zich kunnen voordoen in wat voor situatie dan ook.
Het maakt niet uit over welke onderwerpen, problemen op het werk, relatieproblemen, opvoedingsproblemen, persoonlijke ontwikkeling, leiderschapstraining, loopbaanadviezen tot zelfs team- en organisatieontwikkeling. Mijn begeleiding brengt vele voordelen mee.

Voor uw organisatie:
  • Gasten voelen zich eerder betrokken bij uw verblijf, waardoor ze eerder terugkomen.
  • Professioneel coach verlengstuk van uw recreatieteam
  • Coach begeleiding voor uw recreatieteam
  • De neutrale en onafhankelijke positie van de vakantiecoach op uw recreatieverblijf is een meerwaarde voor uw gasten
  • De pro actieve aanpak van de vakantiecoach zorgt voor hogere klantwaardering, vermindering mentale werkdruk en bevordert herhaalbezoek

Voor gasten:
  • U kunt het optimale uit uw vakantie halen
  • Uw vakantie heeft vrij baan om te genieten van uw welverdiende rust en ontspanning
  • U wordt positief verrast, kunt zorgen aan de kant zetten, komt uitgerust thuis en verheugt zich op de volgende vakantie
vakantiecoach-gasten
Tab 3
Onder recreatie verstaat men alle vormen van vrijetijdsbesteding, alle activiteiten die kunnen worden gedaan naast de dagelijkse verplichtingen als werken, huishouden en zorg voor anderen. Recreëren doet men voor ontspanning en vermaak. Het woord op zich, ‘re-creatie’ duidt op vernieuwing, verfrissing; de bedoeling van recreëren is het opladen van de persoonlijke actieradius, het vernieuwen van de energie, het verzetten van de zinnen en het ontladen van opgelopen spanning. (Bron: wikipedia)

Kennisdelen, sfeer en verbinding bevorderen:
Als vakantiecoach loop ik op gezette tijden en dagen (eventueel met de gastenlijst in de hand) over het verblijf en maak kennis met nieuwe gasten en vraag hoe het verblijf hun bevalt en vertel over alle mogelijkheden op uw terrein en de omgeving. Door een inhoudelijk gesprek aan te knopen kan ik gasten onderling eventueel verbinden bij gemeenschappelijke interessen (bevorderen vriendschappen en stimulatie onderling).

Meerwaarde vergroten voor organisatie:
Om te weten te komen wat er in de gedachten en behoeften van uw gasten omgaat, vraag ik door en neem eventueel een enquete af. De informatie, suggesties en nieuwe ideeën wordt pro-actief gedeeld middels een kort verslag aan de organisatie. Hiermee kan de organisatie een keuze maken om nieuwe activiteiten op te zetten, te ontplooien of te ontwikkelen.

Herkenbaarheid en aanwezigheid:
Afhankelijk van de wensen van de organisatie kan gekozen worden voor een vaste plek op uw verblijf (caravan, chalet, bespreekruimte, kantoor) en of dit te combineren met een laagdrempelig en toegankelijk vervoermiddel over uw verblijf (elektrisch aangedreven, handmatig aangedreven, riksja, golfkar, mountainbike). De aanwezigheid en aanwezigheidsfrequentie is afhankelijk van uw wensen en budget.

Tab 4
Afhankelijk van de grootte van uw vakantieverblijf en diversiteit van uw vakantiegasten kan gekozen worden voor een dagelijkse of wekelijkse ondersteuning.

Als basisbedrag wordt een uurtarief van € 75,- per uur gerekend en worden kosten vermeerderd met reiskosten (€ 0,19 per km) en reistijd (€ 18,- per kwartier). Afwijkend van mijn honorarium heeft u de volgende mogelijkheden:

  • 2 uur per dag € 140,-
  • 4 uur per dag (dagdeel) € 240,-
  • 8 uur per dag € 320,-

Het is uiteraard bespreekbaar dat bij langdurige begeleiding een lager tarief geldt.

Ik streef er naar, door mijn inzet een aanpak, dat één tot enkele gasten hun verblijf verlengt en liefst een jaar later weer terugkomt, waardoor de kosten voor mijn inzet door u worden terugverdiend.

06-15034721

0528-522412

06-15034721

0528-522142

Laatste pagina update: 02 Juli 2018

Wij scoren een 9.6 van 10 berekend uit 326 reviews van klanten.